První příspěvek po stopadesáté

by - 22 září

Vítám vás!


... na zápisníku studentky medicíny, cestovatelky a chronicky špatné udržovatelky blogů. Ráda píšu, ráda sdílím své pocity a myšlenky a s každým novým založeným blogem doufám, že mi to vydrží.
Tak uvidíme, jestli teď konečně pojedu na vlně :-)

Mojí hlavní náplní života je momentálně studium medicíny, které mě na jednu stranu velmi baví a na druhou dusí, protože je to opravdu náročné a někdy vyčerpávající. Zabírá to množství času, které bych bývalem investovala jinam a zároveň to i dost omezuje v určité volnosti, kdy si prostě o školní rok jen tak neodjedete poznávat jinou kulturu, jste limitováni ve výběru práce a musíte tomu přizpůsobit i rozplánování života. Přeci jenom, šest let je šest let.

Někdy je hrozně těžké udržet si motivaci. Ale kdo to nezná.


Nejradši jsem na cestách

Většinu času nevydržím na jednom místě, takže s potěšením zvedám kotvy a objevuju krásy a vůně světa.
I když někdy to nejsou úplně nejlibější pachy, speciálně v některých částech Asie.

Tento semestr jsem se rozhodla spojit nutnost s příjemným a vyrazila na Erasmus do Litvy. Slibuju si od toho tu trochu cestování spojenou s pilováním odborného jazyka a hlavně skvělé zážitky, které bych vám chtěla pomocí blogu zprostředkovat.

A samozřejmě nejen to.


Proč Ve vlnách?

Můj instagram: @paraniva
Každý si jako loďka bloudíme mořem života a hledáme svůj bezpečný přístav. Jenže ve vlnách se skrývá i nebezpečí a někdy nám voda spláchne palubu nebo nám nateče do podpalubí. Můžeme se dokonce stát trosečníky, ztratit prostředek i cestu. Důležité je znova vstát, poradit si a zhotovit novou loďku, najít novou cestu a mířit za svým majákem, ať už je to cokoliv.

A přesně takhle putují životem i já. Vlny jsou častější, díry v loďce s každým krokem větší, zažila jsem už i tsunami, které mě skoro porazilo a donutilo přehodnotit spoustu věcí. Většinu času jsem ztracená. Ale i přesto vždycky znovu natáhnu plachty a vydám se na cestu. I když bych si někdy už přála klidnou plavbu a přistání v destinaci.

Mějte krásný den a doufám, že nový článek nadatluju co nejdříve. :-)

You May Also Like

2 komentářů