Funkční triko Scutumwear | Recenze

by - 01 dubna

Dneska mám pro vás takový netradičnější typ článku, který jste na tomhle blogu ještě nespatřili. Jde o recenzi. Ale žádnou kosmetiku ode mě nečekejte, na šminky mě moc neužije.

Jedná se o funkční prádlo od české společnosti Scutumwear.


Scutumwear je ryze česká společnost s funkčním oblečením, která se pyšní tím, že je oblečení navrženo na míru zákazníkům a zároveň během výroby neopustilo hranice České republiky. Oblečení šije česká firma z látek vyráběných v ČR, což je podle mě super věc :)

K vyzkoušení jsem dostala černé funkční triko Erik s krátkým rukávem. Balíček po cestě trochu zapadl u nás na koleji, kde se nikdo neobtěžoval dát moje jméno na nástěnku s poštou, ale nakonec se mi ho náhodou podařilo vybojovat. Nebudu vám lhát, byla jsem strašně natěšená a hned jsem utíkala na pokoj si ho otevřít :D

Tričko je lehoučké a materiál už jenom na dotek potvrzuje slogan společnosti - opravdu je jak vaše druhá kůže. Moc příjemné, pružné a přesně padnoucí.
Navíc dost hezky obkresluje křivky, tolik
komplimentů už jsem dlouho nedostala :D


Nemohla jsem se dočkat až ho vyzkouším.


Nakonec jsem tričko poprvé vytáhla o týden později do posilovny. Původně jsem měla v plánu jít běhat nebo na výlet, ale počasí nebylo moc přívětivé a od Litvy jsem docela cíťa na jakýkoliv větříček, z kterého se kurýruju další dva týdny, takže jsem radši zvolila cestu menšího odporu.
Ale doufám, že ho brzo na nějakou tu túru vezmu.

Ze všeho nejvíc jsem byla zvědavá na jeho schopnost absorbovat pot a pachy. Bohužel patřím k těm lidem, kteří trpí na nadměrné pocení a u spousty funkčních triček se mi stává to, že jsem hned po pár kapkách cítit, deodorant nedeodorant. Jakoby to ten materiál ještě vyzdvihoval.

V tomhle ohledu Scutumwear dopadl na jedničku, můžu jenom tleskat. V rámci týrání špíčků jsem se pořádně opotila, ale nebylo to ani poznat. Žádné fleky, žádný zápach, mohla bych s ním jít druhý den cvičit znova bez praní a nikdo by to nepoznal.


Zdroj: scutumwear.cz

A taky rychle schne.

Měla jsem z něho dobrý pocit, je pohodlné, nepřekáží, dobře se s ním cvičí a nijak neomezuje. Jediným záporem tak je to, že se vyhrnuje, což mě trochu zklamalo, zvlášť když firma inzeruje "prodloužený střih, který zabraňuje vyhrnování". Při posilování to není až tak poznat, ale při běhu a intenzivnějším pohybu jsem si ho každou chvíli musela stahovat dolů. Možná je to tím, že si moc věřím a měla bych mít větší velikost, nevím.

Ale i tak jsem spokojená a věřím tomu, že mi bude sloužit :)

Klady:

  • příjemný materiál
  • padne jako ulité
  • rychleschnoucí
  • absorbuje pot i pachy

Zápory:

  • vyhrnuje se
  • někomu může vadit, že obepíná až moc
Tady je vidět, že se to tričko fakt vyhrnuje. A taky je tu vidět, že modelka
ze mě nebude a ještě mi tu svítí sluníčko do očí, takže je mám malinký.
Jo, fotky na tomhle článku byly to nejnáročnější a stejně je publikovatelná
jen jedna :D

Jak se vám tričko líbí? Máte svojí oblíbenou značku funkčního prádla? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tričko vypadá dobře, jen by mě asi štvalo to vyhrnování. Nejraději nakupuji funkční prádlo ve sportisimu nebo v F&F.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat