Narozeninová překvapení | Erasmus

by - 06 prosince

Něco vám řeknu.

Narozeniny na Erasmu jsou ta nejlepší věc.




Na úvod by bylo možná dobré poznamenat, že poslední narozeninovou oslavu, která by nebyla jenom rodinná, ale také s přáteli, jsem měla, když mi bylo kulatých 10 let. Od té doby jsem na oslavy rezignovala, protože jsem měla přátele všude po republice, jenom ne moc v místě bydliště. Takže by mi na tu oslavu nikdo nepřišel.
S odchodem na vejšku se nic nezměnilo: narozeniny v prosinci prostě nefrčí. V tu dobu je spousta zápočtů a medici radši zalézají do jeskyní nad knížky. Anebo mi to alespoň tvrdili.

Nejsem úplně populární člověk, nebudu vám lhát :-D

Proto, když jsem na konci října nadhodila, že během Erasmu budu mít narozeniny, nic jsem z toho nečekala. Sice jeden kamarád prohlásil, že uděláme oslavu na jeho bytě a bude to super, ale nevěřila jsem tomu. Navíc, kdo by tam přišel?
Asi tak jako, když vám všichni slíbí, že
se za vámi přijedou podívat a přitom
se objeví jen jeden člověk :D


Ale zázraky se dějí.


Můj "narozeninový víkend" byla jedna z nejkrásnějších částí Erasmu. Měla jsem páteční párty, kterou zakončil příjezd policie (a na kterou jsem koupila infantilní narozeninové kloboučky a dokonce je lidi i nosili!), dostala jsem dárky, které jsem vůbec nečekala, jídlo zadarmo a dva dorty. Docela dobrá bilance, řekla bych. Na to, že jsem už čtvrtým měsícem z domova, a že se těžce seznamuju.
A ještě navíc na mě v pondělí na vrátnici koleje čekal balíček od rodičů, kdy jsem dostala krabici plnou těch nejlepších medových perníčků od maminky i s rukavicema a šálou, kterou mi upletla :-)

Tyhle narozeniny byly prostě paráda.


Achjo. Sice tu mám před sebou ještě měsíc, ale už teď se mi stýská. Nevěřila jsem tomu, že mi to tolik přiroste k srdci. První týden byl sice parádní, ale pak už to šlo jenom z kopce. Začátek medicíny byl těžký, ať už angličtinou nebo neochotnými profesory. Není to tak dlouho, co jsem měla opravdu splín, kvůli mým neexistujícím sociálním dovednostem. V téhle oblasti jsem vážně neschopná.

Ale stačilo tomu dát jenom čas a všechno se obrátilo. Jenže - na Erasmu není času nikdy dost. Bude mi smutno. Sice mi v tomhle městě moc lidí nerozumí, mají tu příšernou MHD a drahé masáže, ale i tak se tu cítím jako doma. Vezu si odsud neopakovatelné zážitky a nové zkušenosti, přátelství, která snad vydrží, a krásné vzpomínky. 

Jo, já vím, na bilancování je ještě brzo, pořád mám před sebou měsíc :-D Ale i tak už vím, že to bylo jedno z mých nejlepších rozhodnutí. I když mi to pravděpodobně pořádně zavaří ve škole.

Ale o tom až v jiném článku.

Zatím posílám pozitivní vibrace a mějte se tak skvěle, jako já :-)

Jídlo nesmí chybět, tohle byly ty nejlepší lasagne, který jsem kdy jedla a dostala jsem je k narozkám! :-D

P.S.: Samozřejmě jsem strašně vděčná i mojí skvělé rodině, která mi zařídila narozky předčasné, když tu byli, i narozky na dálku, pomocí pošty :-)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Všechno nejlepší k narozeninám :) také nejsem zrovna populární a vždycky jsem snila o tom, že pro mě někdo uspořádá tajnou oslavu, ale asi se mi to nikdy nesplní :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) O tajný oslavě taky sním, ale taky si myslím, že se to nikdy nestane :D To je jenom v amerických filmech a seriálech :D

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší! :) Měla jsi pěkné narozeniny.
    Medici zalézají do knih? Dneska jdu s kámoškou medičkou na trhy, protože mikrobiologie klidně počká... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)

      No, jsme mezi mediky i nějaké výjimky, já taky radši půjdu na kafe nebo ven, abych nezradila kamaráda, než abych se o hodinu déle mučila učením :D To si radši odpustím koukání na seriály. Ale dobře dělá :D

      Vymazat
  3. To je krásné! :) Měla jsem úplně slzy na krajíčku. Je fajn, že to na Erasmu nakonec není tak hrozné :) Takový balíček od rodičů by mě dojal :D Mňam lasagne! Moje oblíbené jídlo!

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bála jsem se, ale je to moc fajn, můžu jedině doporučit a klidně bych jela znovu :D Naši jsou skvělí a dokonce jsem v tom balíčku měla i šálu, kterou mi mamča upletla :)

      Vymazat