Travel Bible - vše, co potřebujete vědět o cestování | Recenze

by - 10 června

Recenze jsou druhem článků, který tady moc neuvidíte. Dnešek je ale výjimkou, protože bych vám chtěla představit šikovnou knížku pro všechny tuláky, úplnou cestovatelovu Bibli :) Věřím tomu, že většina mých čtenářů už jí dobře zná, ale pokud ne, tak se s chutí začtěte!



Travel Bible

"Cestovat může každý!" 

hlásá Travel Bible hned na prvních stránkách a uvádí tím tak hlavní poselství celé knihy, která slibuje, že vám prozradí jak procestovat svět za pusu. A stačí pár stránek, aby vás přesvědčili o tom, že to nejsou jen sliby.

Knížka je členěna na 3 části a 16 tematických kapitol. Rozdělení je provedeno na jedničku a knížku tak můžete číst buď postupně anebo si rovnou skočit na kapitolu, která vás zajímá. Tak jsem vlastně s Travel Biblí začínala já - odjížděli jsme na měsíc na Balkán a já si pro jistotu prošla všechny rady k financím a ubytování. Na cestě jsme pak využili info o stopování. A až teď jsem ji přečetla úplně celou. Taky chudák dostala nový ohoz :)


Travel Bible je psána především pro cestovatele, kteří hodlají vyrazit do světa na delší dobu, ale svoje si tam najdou i sváteční výletníci. Knížka vás provede vším, od počátečního rozhodování, přes finance a šetření, pojištění, plánování, ubytování, balení až po veškeré potřeby a zádrhele na cestách. Řeč bude i o dobrovolničení a luxusních zážitcích, které si můžete dopřát i jako běžní smrtelníci.

I o levných letenkách

Tipů na levné letenky tam najdete habakuk, pro  protřelé letecké vlky i začátečníky. Na můj vkus jsou některé možnosti až moc překombinované, ale chápu, že každému vyhovuje něco jiného a někdo se v tom rád pohrabe. Nejvíc asi kvituju nápad s RSS čtečkou, kterou si musím konečně založit.

To víte, moje cestovatelská výšina je fakt, že při hledání kombinuju několik vyhledávačů (oblíbené mám azair.com a skyscanner.com) a mám notifikace od cestujlevne.com, kde jsem loni ulovila první akční letenky. Byly do New Yorku za úžasnou cenu 4 500 Kč a víc si o tom můžete přečíst tady.


Co se mi na Travel Bibli líbí?

  • přehlednost
  • rozmanitost informací
  • všestranný balící seznam
  • cestovatelské desatero
  • tipy na další četbu
  • inspirující rozhovory
  • příklady z praxe (hlavně o cestě kolem světa!)
  • myslí i na zdraví

Někdy ani nevěříte, kolik různých možností a vychytávek existuje.


Další výhodou Travel Bible je nejenom komplexnost, kdy přináší odpověď na všechny důležité otázky, ale taky přidružený web a skvělá komunita. Stačí si zakoupit VIP členství a získáte přístup k bonusovým článkům (najdete tam třeba mého miniprůvodce po Černé Hoře) a facebookové skupině, kde najdete odpověď skoro na všechno.

Tip: Ukázku z bonusové sekce najdete dokonce přímo v knize, je tam průvodce po Srí Lance.


Já a Travel Bible

Travel Bibli jsem objevila před víc jak rokem na přednášce Low-cost travel. Byla tam několikrát zmíněná a já jsem jí dokonce v závěru i vyhrála, protože jsem správně odpověděla na otázku :) Odměnou byl e-book, což mě potěšilo, protože si jí můžu vzít s sebou na cesty a přitom nevozit zbytečnosti navíc.

Ale jak vidíte, mám ji dokonce i v knižní verzi, k čemuž se váže rodinná historka. Před Vánoci na ní totiž narazila i moje ségra, vzpomněla si, že jsem o ní mluvila a chtěla mi udělat velký překvapení. Překvapení nakonec bylo, ale z její strany, když zjistila, že už jí mám. Ale konec dobrý, já jsem za to ráda, držet opravdovou knížku v ruce je stejně lepší a navíc jí to sluší v mojí knihovničce.


Travel Bible je projekt, kterému věřím a za který děkuju. Dala mi nejenom spoustu informací, ale taky mi dodala odvahu na zkoušení věcí, o kterých jsem nevěřila, že bych je kdy zažila. Proto ráda její myšlenky budu šířit dál.

P.S.: Pokud si koupíte cokoliv z nabídky na Travel Bibli přes můj odkaz, dostanu z toho provizi, kterou můžu dál použít na svoje cestování. Jenom chci, abyste to věděli :) Pokud tak učiníte, budu ráda, pokud půjdete skrze Google, budu vám fandit úplně stejně. Čím víc cestovatelů, tím líp!

You May Also Like

3 komentářů

  1. Mě Travel Bible láká už od doby, co vyšla! Zatím ale nijak necestuju, ale jakmile budu chtít začít na vlastní pěst, tak si ji určitě pořídím :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky chtěla jednou procestovat celý svět. Miluju cestování a poznávání cizích zemí, kultur a jídel. Kupuju si akorát last minute zájezdy, protože díky tomu ušetřím za dovolenou hodně peněz a volno v práci si můžu vzít kdykoliv. kufr mám taky pořád na půl sbalený, takže jsem do 20 minut nachystaná na odlet.

    OdpovědětVymazat